Wednesday, August 6, 2008

Sibuk memanjang aja

Aiyah ... Dah berapa hari sibuk sampai tak sempat nak update blog ni.
Last Sunday, lecturer kata class will be off coming Sunday. He suruh kita celebrate National Day dan juga opening of Olympic. Aku gembira sangat sangat. Tak sabar nak kasi tahu Dear about this. Dear pasti happy. We all nak pegi short trip with Dear nye family. Mula tu bila abang ipar ajak, aku kata tak free on Sunday sebab ada class tu. Abg ipar lagi satu pun asyik tanya aja. Tak faham bahasa melayu agaknya. Kang aku cakap french, depa pulak tak faham. Dear pulak tiap malam asyik tanya aja. Dah last tu Dear tanya if member blogger aku kat M'sia jadi join kita tak nanti. Hish sikit punya benganglah nak jawab waktu tu. Friday yang lepas, we all gi Natas fair baru book resort yang kita nak tinggal tu. Lucky thing aku kenal PR manager that resort, so dapatlah complimentary breakfast for 6 person. Jadilah, save sikit kan.
So now, dah berapa hari ni kita buat preparation. Yelah nak pegi berkonvoi ni bukan senang. Lagipun sebelum tu aku tak nak ikut campur sebab aku tak plan nak join them. Aku tahu Dear kecewa bila aku lebih pentingkan nak pegi kelas. Habis nak buat macam mana, aku tak nak gagal or tertinggal subject. Payahlah nanti, kawan yg pegi belajar sama ngan aku tu blur like sotong sikit. So bila aku kata aku jadi ikut, Dear bukan main baik layanan terhadap aku bila we all nak beradu. Bahagia aku rasa.
For now, member yang kami invite untuk ikut serta family trip ni pun dah setuju. Member senget gak. Ah spekulah siapa yang ikut serta tu ..hehehehe. Ingat nak ajak stalker blog aku yg kat SG ni tapi since she dah tak nak contact aku, takpelah. That fellow ingat aku tak tahu dia tengah memantau blog aku ni. Bila aku citer ngan Dear, Dear kata biarlah, she must have been enjoying reading this blog. Sebenarnya aku ingat nak citer juga about stalker tu yang aku suspect dari dulu yang dia ni senget tapi nantilah, takde time lagi.
So to the stalker of my blog, just you wait to read about you here and thank you for visiting and read my blog yg tak seberapa ini.
Need to sign off for now..nak habiskan keje sikit lagi ni. tata

No comments: