Friday, August 8, 2008

HappY 43rd BirthDay SinGapOre.

Gigih sungguh nak abis kan keje ni. Monday aku cuti. We all nak gi family trip, dekat aja, kat M'sia.
Esok negara ku yang tercinta Besday. Aku ni tiap tahun aja merayap kalau national day. Tak patriotik langsung. Dulu dulu kala, aku slalu gak involve in NDP ni. So aku rasa enough lah aku berikan jasa aku pada Singapura ku yang tercinta.

Tema tahun ni for NDP ialah "Celebrating the Singapore Spirit". Tahun ni tahun yang kedua diadakan di Marina Waterfront. Kita dah malas nak amik tiket for NDP tu, sbb ada live telecast kat tv. Now kat internet pun boleh tengok gak. So to all my fellow Singaporean overseas, gear up in Red, login to internet and together we sing "Majulah Singapura".

Untuk negara ku yang tercinta "Hepi 43 Besday".

Oklah aku nak pen off dah ... saja aja nak bubuh entry sempena dengan 080808 ni...btw, siapalah menang toto mlm ni eh ... 8 million oi.

No comments: