Wednesday, August 20, 2008

20082008

Just reached home at 10.30pm from JB. Last 2 nites, Dear masih lagi mengadap tv. Give up lah aku di buatnya. Jadinya aku tak masuk bilik tidur kami sampai jam 11 lebih. Aku duduk di sofa aja sampai lah badan dah tak tahan. Kalau aku kat bilik, mahu nya hati aku sakit. Dear lebih sayang kat hero hero mata sepet yang tak jelak jelak Dear tengok. Dah lah...bingit betul aku.

Tadi dlm perjalanan balik dari JB pun, Dear dah kata yang Dear nak cepat cepat mandi dan solat sebab boyfriend dia dah tunggu. Sempat juga Dear menjeling kat aku lewat cermin masa she said that. Aku buat buat tak tahu, just concentrate on the road.

Sekarang ni, Dear ada kat dalam bilik tengah tengok boyfriend dia tu. Aku dah nekad nak start the cold war. Biarlah, kalau she selalu complain aku lebih pentingkan kerja aku, kawan kawan internet aku, tak pedulikan dia, aku nak keraskan hati aku juga. Hhmmmm, berapa lama lah aku boleh bertahan ni. SO NOW I DECLARE THE COLD WAR BEGIN.

Tadi sebelum update blog ni, check email, ada berita bagus. Bulan lalu, biz agak baik, so adalah rezeki sikit. Will be expecting the cheques in 2 weeks time...dapatlah buat tambah tambah duit collection untuk anak anak buah. At least, baca email ni buat aku tersenyum dan gembira sikit. Alhamdulillah. Ni yang bikin aku semangat ni nak be online dan berusaha lebih bersungguh sungguh.

Orang kat dalam bilik tu entah pukul berapa nak tidur. Aku dah set nak stop once dah habis update all the blogs yg patut aku update for today. Cuma aku musykil, boleh kah aku sedingin salju bila berbaring disebelah Dear yang sentiasa panas walaupun dalam kamar beraircon? Entah, susah nak pastikan, Hanya Tuhan yang tahu.

BTW, hari ni tarikh baik punya ...2008 2008. So another date worth to remember, it comes only once.

2 comments:

AkulaH AnnESya! said...

hai cik dee...sabar ea...

deeyang said...

memang tengah sabarlah ni cik anne oi, kalau x sabar dah dari dulu kita cari yg lain ..