Tuesday, July 8, 2008

Ah!! penatlah .....

Dah 2 hari yang lepas, aku teramatlah busy dan stress. Covering partner aku nampaknya balas dendam. Tak plan or citer pun nak amik cuti, tup tup last friday datang (setelah amik cuti waktu aku balik ofis on Thur) trus antar email nak amik cuti sampai hari khamis ni. Aku bet Friday nanti mesti dia mc pulak...nasib nasib.

Banyak kerja dia aku nak bikin, pulak tu client talipon bertalu talu. Jangan kata nak take a tea break, nak gi amik air kat pantry pun macam x sempat. Ni aku dah up to the optimum stage nak do all the works. Lepas solat tadi, Otak aku dah off tak boleh nak bikin apa lagi sementara nak tunggu waktu balik. Jadi aku gi lah sini utk release tension. Kejap lagi Dear ajak gi makan capati. Hishh, lapar lah pulak. Nak upload gambar di Bali masih belum ada time lagi. Malam semalam sibuk ngan homework dan juga sibuk surf for accomodation kat PD. Kat office tak de time ler gara gara si teman yg tak datang. Nasib 2 hari ni bos tak buat ragam. Kerja aku sendiri belum settle lagi, asyik nak settle org punya sebab client semua nak cepat, apa dorang ni semua ingat kita robot ke. Dear talipon pun aku tak layan sangat sebab sibuk. Harap malam ni Dear tak merajuklah. Sms pulak hanya sempat aku baca aja. Pas tu one after another. Tak sempat jawab pun. Takpelah, kalau benar benar penting mesti si pengirim trus talipon dan tak hanya sms.


Oh Ya, masa aku nak gi bali tuari, kat airport aku sempat talipon si Ita. Motif aku gunakan public phone free di airport adalah utk mengelak supaya Ita get my number. Aku dah janji nak bertemu esok malam. Amri telah pun aku kasi tahu. Dear kata tak nak ikut. Tapi minta aku buat report aja. Entahlah macam mana dan apa akan terjadi esok. Aku cuma minta agar Amri datang setengah jam later. Banyak yang aku fikirkan apa yang nak aku cakap kat Ita tu. Nasib Dear prihatin jadi dapat juga aku berbincang dengan nya. Hishh..belum pegi jumpa diaorang besok aku dah penat. Malam ni aku nak tidur lekas. Esok confirm balik lambat, Khamis pulak ada dinner ngan kawan kawan ofis Dear. Jumaat dah plan nak gi tengok wayang pulak. Alhamdullillah homework dah aku selesaikan for Sunday class. Hishh sibuk kat ofis, sibuk after ofis, bila masa nya nak together gether ngan Dear ni. Dear pulak since balik dari Bali ni macam manja aja. Korea pun tak tengok lagi, pantang tengok aku dah berlingkar atas katil, terus off tv dan datang ke sisi ku. Namun aku terlalu penat, mentally, emotionally, physically dan sexually. Sori ye Sayang, Yang bukan sengaja atau nak balas dendam, Yang betul betul penat dan thank you for understanding dan tak merajuk. Love you always.

No comments: