Saturday, July 21, 2012

Salam Terakhir

Assalammualaikum.

Hari ini 1 ramadan 1433. Kami ingin memohon ampun dan maaf kepada semua yang selama ini sudi untuk menyinggah blog abadi cinta kita ini.

Saya telah mengambil keputusan untuk berhenti menulis diblog ini kerana telah membuat penghijrahan kepada sesuatu yang lebih diredhai Allah SWT,insyallah.

Namun, saya masih mahu membiarkan sejarah yang tertulis diblog ini sebagai satu kenangan. Demi cinta saya pada bidang penulisan saya telah membuat keputusan untuk berhijrah menulis di blog baru saya. Disitu akan saya lakarkan tentang penghijrahan kami dan juga ranjau yang kami lalui dalam mengharapkan keredhaan dalam kehidupan yang hanya tinggal sisa ini.

Maka dengan ini, izinkan kami berundur dari dunia yg selama ini kami geluti. Bagi yang tertanya tanya, kami masih lagi bersama dan insyallah akan tetap bersama hingga akhir hayat dengan izin Allah SWT hendaknya.

Semuga semua dapat menjaga puasa masing masing bukan hanya dari lapar dan dahaga. Tingkatkan amalan kita selama sebulan ini bagi menampal dosa dosa yang kita lakukan dibulan bulan yg lain. Bersedekah lah bagi meningkatkan rezeki dan kesihatan. Berbaik sangka sesama insan dan ukuhkan silaturahim yang mana terurai dek kesibukan tuntutan hidup.

Akhirkata, selamat menjalani ibadah puasa dan selamat semuanya. Doakan impian kami menjadi satu kenyataan. Insyallah, kami akan memanjatkan doa untuk teman teman sekalian. Ameen.

Wassalam

No comments: