Sunday, September 20, 2009

Rententan Akhir Ramadhan

Terlalu sibuk dengan kerja membersih rumah dan projek projek di ofis. Tak sadar kita dah hampir ke Syawal.

Seperti tahun sebelum nya dan yang sudah sudah, aku memang tak ghairah nak sambut syawal. Dear nampaknya tahun ni semangat, panggil orang mengechat rumah. Aku memang tak de mood. Satu kueh pun tak aku buat. Ada takde, dlm pertengahan ramadhan, sempat kami ke rengit dan simpang rengam berbelanja. Terimakasih pada cik bebey yg tunjukkan arah jalan.

Akhir ramadhan kali ini aku terasa lebih syahdu, entah jumpa ramadhan tahun depan tak tahu lah pulak. Tengoklah tahun ni, ramai yg pergi secara mengejut..mudah mudahan Allah memberi kesempatan utk aku tempuhi ramadhan tahun depan.

Alhamdulillah, apa yg aku cita cita dan azam kan sebelum memulai ramadhan tercapai pada tahun ini. Semuga Allah terima segala amalan kita dibulan yang mulia. Amin.

2 comments:

bebey said...

kalau sy ade kat kg masa tu boleh sy jumpe akak..
teman akak shopping kerepek :)

deeyang said...

hhehhehe...thanks anyway jadi mobile gps.