Monday, April 14, 2008

Feeling down lately, taktau lah kenapa, agaknya hormone imbalance kot ...masih lagi keadaan rumahtangga kami agak dingin.. Dear masih merasa konfius, kenapa aku terlalu mencintainya ... kenapa kita berpasangan ...kenapa ni, kenapa tu ..Ya Allah!... aku selalu merasa tersudut bila di hentam dengan soalan yg bertubi tubi dari Dear. Walaupun dah hampir 18 tahun kami bersama tapi kekadang soalan begini timbul juga dari sang kekasih. Siapalah aku dan apalah dayaku tuk menahan perasaan gejolak di dada ini. Kalau boleh aku pun mengimpikan berpasangan dengan lawan jenis, tapi apa daya ku, nurani ini tersenget pulak. Bukan pun aku minta begini, kalau di beri pilihan oleh sang maha pencipta, dah konfirm dah aku nak milih ysng straight. Tapi Dear kalau U baca blog ni, just want to tell you acceptlah apa yg sudah ditentukan oleh Allah. Kita tetap ingat dan bersujud padanya walaupun nafsu seksual kita adalah tersenget sikit. U ciptaan Allah, likewise me. Siapa yang kasi kita perasaan dan naluri ini. Memanglah bukan kita tak berusaha, tapi kadang tu berbaliklagi kita menumpahkan cinta kita bersama. Hhhhmmm... tak tahu dah macam mana lagi nak explain. Really sampai akhirnya aku menghantar Dear email kerana lidah ini terlalu kelu utk berkata kata dan otak ni berserabut utk menjelaskan sejelas jelas nya kepada Dear yang tidak jelas. Aku sertakan sekali link dari website ini http://www.irshadmanji.com/ berserta dengan message ini

"Please read without comparing or jeopardising our situations.
Its an eyes opening and knowledge for me. I always stumble when you shoot me with all the
question cause I'm lost for words to answer you."


I wish
I wish that I am not like this.
I wish that there are no such feeling
I wish its somebody else
I wish that its all a dream
I always yearn to be other person
I always yearn to get rid this feeling
I always yearn that its not me
I always yearn thats its not reality
I wish I can runaway
I wish I can be brave
I wish I can face it
I wish I can be honest
I wish what I want to wish
But who am I to wish
For God created the path
That I wish the path not for me
Now for once, I wish God forgive me.

hakcipta utk Dearie.

Harap harap setelah hujan akan timbullah matahari berserta dengan pelangi.

No comments: