Thursday, June 21, 2012

Rindu

Wah lama juga x bersiaran diruang sesawang ini. Rindu pula nak berceloteh kat sini.

Hari ini mood sangat lain sejak jam 3.45 pagi lagi. Mem kata x yah masak so aku dapat dengan tenang mengabdikan diri ini pada yg Maha Esa.

Nun jauh disudut hati dlm keheningan subuh, aku tak dapat nak menahan airmata ini lagi. Sesungguhnya aku benar benar amat rindu. Rindu serindu rindunya.

Walaupun saban hari dan dalam waktu waktu tertentu, telah kulafazkan Alfateha, namun pagi tadi runtuh ampangan airmataku.

Mungkin masalah yang membelenggu diri kebelakangan ini telah membuat aku tidak lagi kuat untuk menghadapi situasi ini.

Alangkah indahnya seandainya aku masih dapat menyandarkan diri dlm
Pelukanmu dan aku tahu saat itu yg akan ku dapat adalah belaian manja dan sayang darimu bagi menenangkan ku.

Ya Allah sungguh aku amat merinduinya. Tiada tempat hendak ku mengadu tentang kerinduan ini selain dari berbicara denganMU Ya Allah.

Berikan aku kekuatan, kesabaran, keredhaan dan ketenangan dalam menempuh ujianmu ini, Ya Rabb.

Mak, orang rindu kat Mak. Orang takde siapa yg nak orang kongsi masalah orang ni. Mak doakan orang bahagia dan tenang didunia ya mak. Insyallah, kita akan bersama nanti.

Alfateha buat Mak.

No comments: