Tuesday, February 22, 2011

Mahligai Kami-Alhamdulillah

Alhamdulillah. Telah selamat mendapat kunci bagi rumah baru kami di JB. Bukan saja kami berdua yg excited nak ambil kunci. Saudara dari kedua belah pihak pun turut dtg ke JB untuk melihat rumah kami itu. Alhamdulillah, tiada sebarang protes atau kutukan dari kedua belah pihak keluarga atas pilihan rumah kami. Walaupun tak lah sebesar mana, namun kami bahagia akhirnya dapat memiliki sebuah rumah atas nama kami berdua.

Alhamdulillah, sujud syukur kami didalam rumah ini. Setelah itu, kami sempat berpelukan dan menitiskan airmata gembira kerana akhirnya tercapai impian kami. Semuga apa yg kami lakukan ini memberikan kebahgian hingga keakhir hayat.

Disini kami mengambil kesempatan mengukirkan rasa terimakasih kepada keluarga kami kerana memahami dan tidak membangkang apa yang kami lakukan ini. Juga terimakasih pada pasangan guru yang telah dengan ikhlas menumpangkan kami dirumah mereka dan membawa kami mencari kontrator, memberi serba sedikit pandangan, membelanja kami makan domino pizza dan siap tapau utk kami pizza tersebut. To you both (you know who you are) Thanks a million. Pintu rumah kami sentiasa dibuka untuk kalian berdua baik di Singapura ataupun di Johor Bahru kelak.



No comments: