Wednesday, October 20, 2010

Siapa Tak Kenal Dia.....A tribute to...

Siapa yang tak kenal dia...eh siapa dia?. Sebut aja Kak J...ramai sengetian yg mengenali wanita kekasih ati si Is Bintang Batu tu. Kak J...heehheh..bagi aku dia seorang adik, mahu kena pelangkung nak panggil dia Kak J...tak sedar diri ke apa aku ni.


Walaupun dia seorang yg dikatakan garang, tapi aku tahu, hati dia sungguh baik. Selalu cuba menyenangkan dan mengambil hati orang lain. Jemputlah dia utk apa acara sekali pun, dia pasti akan cuba menunaikan undangan tersebut kalau tiada aral yg melintang. Mengenali J dan Is, walaupun mereka lebih muda dari kami berdua, setidak tidaknya memberi sedikit kesedaran pada kami.


Eh kenapa pulak citer pasal org ni kat blog ni. Aku pun kurang pasti, tapi yg aku tahu J amat popular dikalangan org org seperti kami. Tiada propaganda atau skandel bagai namun aku yakin, kamu, kamu, kamu dan kamu juga pasti senang utk berkawan dengan J dan pasti bila ada J mesti lah ada cik kekasih ati nya.


Hari ini aku sengaja pay tribute to Jun, Juni atau yg sewaktu dengan nya diblog aku ini kerana aku ingin mengabadi secebis kenangan dlm sejarah blog aku ini utk seorang yg ku rasa sangat ikhlas dalam persahabatan. Semuga dia akan selalu ikhlas berkawan dengan aku, kau dan semua orang.


32 tahun yg lalu telah lahir kedunia, seorang bayi yg bila senyum aja, mata nya tidak kelihatan. Aku rasa sampai sekarang pun sama juga, senyum aja, kawasan mata tu jadi satu line saja.

To this Big baby, here our wishes for you.


Selamat Ulangtahun

Semuga kehidupanmu sentiasa didlm lindungan

Allah SWT.

Semuga segala impian menjadi kenyataan

Kebahgiaan selalu berada dipersekitaranmu

dan yg paling penting

stay healthy, bubbly, lovely and young always.

1 comment:

sky said...

akak,
terharunya kak... sob.sob/

tunggu na, kami turn sana..

:)

rindu akak-akak selalu.