Thursday, November 13, 2008

Why This Feeling?

Aku emo pagi ni. Entah kenapa tetiba terasa macam nak nangis pun ada, nak marah pun ada. Banyak citer sebenarnya nak blog kat sini, tapi emosi tak berapa stabil. Kang tak pasal pasal terkeluar semua benda yang tak patut. Opps, aku bukan didatangi teman baik, tak, baru aja ia berlalu minggu lepas. Agak simtem manopause meyeranglah ni.
Entri dari Dear semalam memang tak pernah aku jangkakan. Tak tahu pun ada entri tu kalau tak ada teman blogger kasi tahu. Terimakasihlah ye pada org tu. Patutlah pagi semalam Dear beria ia tanya aku all those email address yg aku gunakan, siap minta password bagai. Alasan Dear nak update her record sbb aku ni memang suka lupa dan Dear lah diari bergerak aku.
Tak tahu nak cakap apa bila baca entri tu. Cuma rasa terharu saja. Yelah Dear bukan jenis yang suka meluahkan perasaan directly unless Dear tengah marah atau pun terlalu sedih. Apa pun, aku hepi sangat bila diri ini dihargai oleh sang kekasih hati walaupun aku memang tak harapkan semua tu. Aku memang buat semua utk Dear dengan ikhlas demi rasa kasihku.
Aku benci apa yang aku rasa saat ini. Bosan. Emosi betul betul tak stabil sekarang. Rasa macam nak marah. Memang aku marah pada diri aku agaknya.
Baru kejap ni aku talipon Dear, bukan nak marah kat her, just nak tanya soalan ni
"Dee, you bz?"
"Not so?Y"
"I jus wanna ask you this - You bosan tak dengan I"
"No. Never. Why? Is it got to do with what you said last nite"
"What did I said?"
"You risau"
"Nope, seriusly, you bosan tak with me"
"Still the same, tak and will never, but why"
"Takpelah, itu aja Yang nak tanya, thanks".
Aku taruk talipon dan sambung memblog. Kenapa lah dengan aku ni. Emo dan bingung. Better stop ranting, tak pasal pasal aku merepek lak. Hishhhs, boring betullah nak keje nari, macam nak balik rumah sekarang juga.
Ya ALLAH, I'm BORED and feeling down. Help me!

No comments: